Výnimočný parfum pre ňu a neho od Karla Lagerfelda – Omladnut.sk

Výnimočný parfum pre ňu a neho od Karla Lagerfelda

„Milujem parfumy. Vytváral som vône už v minulosti a teraz som nadšený, že môžem byť znovu súčasťou uvedenia noviniek. Milujem dámske vône, rovnako ako tie pre mužov. Robia život krajším. Parfum je ako móda pre váš nos…“

Tento rok na jar začne Karl Lagerfeld písať prvú kapitolu v novej histórii svojich vôní. Je naplnená jemným moderným duchom, ktorý charakterizuje celý jeho svet módy.

Návrhár chcel uviesť duo vôní – jednu pre ženu a druhú pre muža, ktoré zároveň potvrdzujú jeho záväzok – vytvorenie štýlu prístupného všetkým.

Moderná klasika

Eau de Parfum Karl Lagerfeld pre ženy a Eau de Toilette Karl Lagerfeld pre mužov spájajú vo svojej vôni, tvare flakónu a image, kódy slávneho návrhára.

V tomto duchu vytvorili parfumári Christina Nagel a Serge Majoullier elegantnú zelenú kvetinovú kompozíciu Eau de parfum Karl Lagerfeld pre ženy. Vzrušujúca vôňa s kontrastmi. Svieža limetka sa spája so zamatovou broskyňou. Tento úvod sa rozvinie do elektrizujúceho srdca z kytice ruží, magnólie a frangipani. Vôňa je postavená na modernom prístupe k tradičným parfumom, je zrkadlom módneho štýlu Karla Lagerfelda, ktorý obklopuje zmyselnosť pižma, silného čierneho dreva a ambry.

Parfumér Jean-Christophe Hérault vytvoril Eau de Toalette Karl Lagerfeld v duchu Fougére aromatique. Nadčasová a súčasne ultramoderná vôňa v sebe skrýva levanduľu, tóny mandarinky vylepšené o šťavnaté jablko a lístky fialky. Zvodnú a zmyselnú vôňu uzatvárajú drevité korenené tóny santalového dreva a ambry, čo vôni dodáva živý a elegantný dotyk.

Flakón v ikonickom štýle KL

Flakón z číreho skla dámskej parfémovanej vody a z čierneho skla u pánskej toapletnej vody sú geometricky podobné s menom Karl Lagerfeld, ktoré je vytlačené na prednej strane strieborným písmom. Táto symetria je narušená len grafickým skosením v základoch flakónu. Rovnako ako límec obľúbených košiel Karla Lagerfelda, oddeľuje veľký kovový prsteň uzáver od tela flakónu. Je tiež symbolom doplnkov tohto návrhára.

Karl Lagerfeld vždy dodáva svojim výtvorom zmyslový rozmer. Masívny flakón je vložený do krabičky pokrytej jemnými výstupkami pripomínajúcimi kovový prsteň. Biela farba pre dámsku a čierna pre pánsku verziu. Obe krabičky sú doplnené stále sa opakujúcim motívom profilu Karla Lagerfelda tón v tóne striedavo mat/lesk materiál.

Dohromady tvoria dve nové vône Karla Lagerfelda príbeh túžby, neodolateľnej príťažlivosti, magnetizmu, zmyselnosti a zvodnosti rockovej dvojice. Jeho obľúbení modely Kati Neischer a Baptiste Giabiconi stelesňujú túto predstavu.

Nový jazyk

Pri uvedení nových vôní bol vytvorený celý nový jazyk. Pomocou smajlíkov bol prepísaný svet Karla Lagerfelda: profil s okuliarmi a chvostom, jeho límec, tvár v štýle manga s rôznymi výrazmi a najmä rukavice. Všetky sú v tvare smajlíkov, ktoré možno použiť pre vyjadrenie nálady okamžiku a všetkých možných druhov oznámení. Stiahnite si ich v App Store alebo Androide.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.