Cvičíte? Tu je niekoľko tipov, ako sa osviežiť po fitku, keď nestíhate sprchu – Omladnut.sk

Cvičíte? Tu je niekoľko tipov, ako sa osviežiť po fitku, keď nestíhate sprchu

ženy cvičia vo fitku

Nájsť si čas na pravidelné cvičenie nie je jednoduché. Čo ak vám ostala voľná hodina po práci, no potom musíte utekať na večeru? Pre prípady, kedy sprcha neprichádza do úvahy, sme si pre vás pripravili tento článok s tipmi, ako sa osviežiť po cvičení.

Vlhčené utierky budú vaša najlepšia zbraň

A vôbec nemusia zaťažovať životné prostredie. Niektoré značky už vyrábajú také, ktoré sú rozložiteľné, takže si nebudete robiť výčitky. Hneď po skončení hodiny si vyzlečte spotené oblečenie a použite vyhlčené utierky na telo – môžete siahnuť po neparfumovanej verzii alebo nájsť svoju obľúbenú vôňu (svieža vôňa kvetín alebo zeleného čaju je vždy dobrá voľba).

 

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa YUNI (@yunibeautybrand),

Opatrne s mejkapom

Pokiaľ ide o nás, odporúčame jednoducho cvičiť bez mejkapu. Po hodine si tvár umyte svojim obľúbeným produktom na tvár, nezabudnite tiež na hydratáciu. Zvládnete to za menej ako minútu. Ak chcete, môžete si pred hodinou upraviť obočie, pridať rozjasňovač na lícne kosti a lesk na pery – tieto tri jednoduché produkty vás rozžiaria a zároveň nezaťažia pokožku počas cvičenia.

Idete do fitka po práci a máte na tvári mejkap? Ak sa nestíhate odlíčiť, môžete po fitku použiť zmatňujúce papieriky a čistý uterák (zvlášť pre tvár – chránite sa tak pred nečistotou z tela na tvári, ocení to najmä aknózna pokožka). Uterákom jemným prikladaním odstránite pot a papierikmi aj nadbytočný maz. Čerstvý look si obnovíte vrstvou rúžu alebo lesku na pery.

NÁŠ TIP: Hľadáte kvalitný produkt na čistenie pleti? Vyskúšajte prírodné mydlá, ktoré sú navyše zero-waste

 

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Niomi Smart (@niomismart),

Arzenál kozmetiky, ktorá nesklame

Všimli ste si, ako často používame deodorant so značkou „vydrží 48 hodín„? Viackrát denne. Dôvodom je, že deodorant nebojuje s novovzniknutým pachom, iba prekrýva ten starý. Namiesto neho si nájdite kvalitný antiperspirant, ktorý naozaj bojuje s potom počas cvičenia. Po použití vlhčených obrúsok aj v podpazuší môžete vôňu obnoviť novou vrstvou.

Dopriať môžete aj vašej tvári: odporúčame použiť pleťovú vodu na osvieženie (v spreji). Niektoré kozmetické značky dnes už ponúkajú aj spreje na tvár, ktoré oživia mejkap a zároveň ho fixujú. Okrem tých ale pokojne siahnite aj po prírodných riešeniach, budete milo prekvapená. Napríklad ružová voda skvele hydratuje, príjemne vonia a nedráždi rozpálenú pleť.

Nesmieme zabudnúť ani na vlasy. Náš top tip je stiahnuť ich do vysokého copu, tak, aby sa nedotýkali ani tváre, ani zátylku počas cvičenia. Rozpustite si ich až na úplnom konci tejto malej „očisty“. Ak máte k dispozícii fén, presušte korienky a potom použite svoj obľúbený suchý šampón. Za dve-tri minútky viete mať na svete účes, ktorý vôbec nenapovedá tomu, že ste si práve riadne dali do tela.

 

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Whitney Simmons (@whitneyysimmons),

Extra tipy na záver

  • Na gumičke záleží: namiesto tenkých gumiečiek, ktoré lámu vlasy a spôsobujú tie nelichotivé vlnky použite napríklad stuhu alebo špirálovú gumičku do vlasov. Po rozpustení budú vlasy také, aké boli aj predtým. Bez nechceného stylingu. 🙂
  • Ak predsa len cvičíte s mejkapom, použite taký, ktorý odolá potu: dlhotrvácny mejkap, vodeonolná riasenka aj linka a púder, ktorý všetko na vašej tvári na nej aj udrží. Aj v tomto prípade odporúčame aspoň obrúskou jemne odstrániť pot z tváre – stačí, ak ju jemne pritlačíte hlavne na T-zónu a odsajete tak maz a pot. Fixačný sprej sa v tomto prípade stane vašim najlepším kamarátom.
  • Svieži look je výsledkom maličkostí: jemný parfém, trochu rozjasňovaču na lícnych kostiach, rúž či vkusné náušnice rýchlo vykúzlia nový vzhľad.

Máte kamošky, ktoré chodia pravidelne cvičiť? Zašlite im tento článok, potešia sa.